16 Aralık 2015 Çarşamba

Rowenta Derma Perfect ve Philips Lumea karşılaştırması

Evde lazer uygulamasını benim takip ettiğim kadarı ile ilk önce Rowenta Derma Perfect ile çıkarmıştı. İlk çıktığında çok pahalı olduğu ve çok az yorum bulunduğu için almamıştım. Daha sonra Philips Lumea IPL piyasaya çıktı. Her ikisi için de test atışı yaptırdım ve satış danışmanından detaylı bilgi almıştım. Aşağıda öğrendiklerimi özetledim. Umarım yardımcı olur!

Rowenta Derma Perfect: 


  • Kullanımı oldukça kolay çünkü önünde roller yani dönen bir parça var ve cildin üstünde cihazı kaldırmadan kullanabiliyorsunuz. (Son çıkan modellerinde cildin üstünde kaydırdığınız bu parça çıkarılmış ve bu avantajı kaybetmiş bence)
  • Işık kartuşlarını bittikçe değiştirebiliyorsunuz. Ön tarafında olduğu için kolay değişim olabileceğini söyledi satış danışmanı. Rowenta IPL son modelinde atış sayısını 120 bin olarak gördüm.
  • Güvenlik konusunda üstüne basa basa göze zarar vermez demişler (Özellikle belirtmelerinin nedenini anlamadım)
  • Yüz bölgesinde kullanılamıyor.
  • Her cilt tipine uygun değil, ipl kullanımına uygun olup olmadığınızı Rowenta'nın web sitesinde yer alan testi doldurarak öğrenebilirsiniz. 
Philips Lumea IPL:

  • Kullanımı Rowentaya kıyasla daha zor. Sürekli ciltten kaldırmanız gerekiyor bir sonraki atışa geçmek için.
  • Işık kartuşlarının değişebildiğini söyledi satış danışmanı fakat bu dışarıdan değiştirilebilecek birşey değil servise gitmesi gerekecek. Gerçi atış satısı en son modelle 250 bine çıkmış ihtiyaç olur mu bilmiyorum. Ailecek kullanıyorsanız belki ihtiyaç olur, bilemedim. Göz ardı edilebilir gibi.
  • Yüz bölgesinde kullanılabiliyor. En büyük artısı bu. En azından ben bu yüzden Philips Lumea'yı seçtim.
  • Philips'in şarjı zamanla çok az gitmeye başladı, Rowenta da durum nedir bilmiyorum. Kullanan lar yorum yazarsa sevinirim.
  • Philips Lumea IPL  kızıl, gri renkli tüyleri görmüyor ve çok koyu tenliler için de uygun değil. Rowenta ile aynı yani bu konuda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder