16 Aralık 2015 Çarşamba

Kiehl's işe yaramayan tonikler

Kiehl's markalı ürünlerin vaadlerine kanarak bir çok çeşit ürün alıp denedim. Daha önce sivilce problemim vardı ve kurtulmak için önüme gelen ürüne atladım. Kiehl's Blue Astringent Herbal Lotion  ve Calendula Herbal Extract Toner yorumlarımı paylaşmak isterim.

Mavi renkli  Blue Astringent Herbal Lotion
İnsan bazen cildindeki minik bir kusuru takıntı yapabiliyor ve önüne gelene inanmaya gerçekten de müsait oluyor. İşte bu psikolojide iken işimize yarar mı yaramaz mı fazla sorgulamadan  bir de arayış içerisinde olmanın verdiği zayıflıkla karşımızda anlatılanlara inanma eğilimimiz yüksek oluyor ve veriyoruz paraları... E çok para verince de mucize olmasa da en azından bir iyileşme bekliyoruz. Ben de takıntılarımla arayış içerisinde iken avlandım Kiehl's e...

Varan 1: Sivilcelerimin coştuğu bir dönemde Kiehl's'ten satış temsilcisinin cildimi incelemesi sonucu onun tavsiye ettiği Blue Astringent Herbal Lotion kullanmaya başladım. Benim yüzümde korkunç bir kuruma, cildin elastikiyetini kaybetmesi gibi garip birşey olmaya başladı. Germe gibi değildi bu seferki bu cilt yüzeyindeki cilde yumuşaklık, elastikiyet veren bir tabakanın ortadan kaldırılması gibi bir his. Bu hissi tanımlamakta zorlanıyorum çünkü bir benzerini daha önce yaşamadım. Benim cildime sonuçta uygun olmayan ya da zaten kötü olan bir ürün verilmişti. İnat ettim şişenin 3 te 1 ini kullandım ama ne cildimde iyileşme oldu ne de ben bu garip hissiyata alışamadım. Yani param çöpe gitti.


Kadife çiçekli işe yaramayan Kiehl's tonik
Varan 2: Blue Astringent Herbal Lotion dan memnuniyetsizliğimi Kiehl's'e ilettim ve başka bir ürün önerdiler bu sefer önerilen ürün içerisinde kadife çiçeği parçaları olan oldukça havalı anlatılan Kiehl's Calendula Herbal Extract Toner idi. Bir markayı tek kullanımda çok kötü ya da çok kötü olarak sınıflandırmak istemiyorum sonuçta belli bir marka değerine sahip olduysa elbet vardır müdavimleri. Ama bu tonik gerçekten hiç işe yaramıyor. Gül suyu alın onu kullanın derim, başka yoruma gerek yok.

Kiehl's'in bütün ürünleri kötü değil tabii ki. Beğendiklerimden de bahsedicem sırası gelince :)

1 yorum:

  1. Kesinlikle benim durumumu da özetlemişsiniz. Ben de normalde sivilceye meyilli bi cilde sahibim çok kuru olduğu bi dönemde bu markaya feci para vererek aldandım sonuç tam bi felaketti. Cildime uymayan ürünler sivilceleri tümden azdırdı verdikleri sivilce kurutucu krem gibi şeyin testerı sanki sivilceyi daha da azdırıyordu ben de bu markadan memnun kalmadım bence sivilceli ciltlere uygun değil bi tek kil maskesi idare eder gibi

    YanıtlaSil