23 Aralık 2015 Çarşamba

Dalgalı saçı olanın John Frieda ve Aveda deneyimi

Saçlarımının dalgalı olmasının nimetlerinden bol bol faydalanıyorum. Öncelikle istediğim kuaföre korkmadan gidebiliyorum. Yamuk bile kesse anlaşılmıyor nasılsa :)
John Frieda bukle belirginleştirci spreyi

Öte yandan saç şekillendiricilerle de bol bol haşır neşir oluyorum. Islak görünümden ve ağırlaşmış ya da sert saçlardan hoşlanmadığımdan en iyi ürünü bulabilmek için de piyasadaki ürünleri deniyorum.

Denediklerim arasında John Frieda'nın Frizz Ease Dream Curls Styling Curls de var. Ürün saçlarımı sertleştirdiği için hoşlanmadım fakat bukleleri de doğal gösterdiği için sevdim. İkinci bir kutuya geçmedim açıkçası. Aynı serinin şampuanı ile birlikte kullanmıştım bu ürünü ve verdiğim paranın karşılığını aldığımı söyleyemeyeceğim.

Denediğim diğer bir ürün ise Aveda be Curly, Curl Enhancer. Bu ürün bukleleri belirginleştiren ve saça parlaklık veren bir ürün. Bir tek eksisi saçı ağırlaştırması. Çok rahatsız edici bir ağırlaştırma değil ama bu durum ürüne bağlılığıma engel. Yenilerini aramaya devam ettim sonuçta.


Aveda'nın bukle belirginleştiricisi

En sonunda Toni & Guy Casual Sea Salt Texturising Sprey'ini keşfettim. Deniz tuzu içeren bir ürün ve denizden çıkmışcasına doğal bir görünüm veriyor ve hem çok sertleştirmiyor hem de sıfır ağırlaştırma. Daha önce bu ürün hakkında yazmıştım memnuniyetlerimi :)

Biraz daha belirgin bukleler istediğimde kullanabileceğim köpük arayışındayım ama henüz iyi bir tavsiye bulamadım. Bu yazıyı okuyup da tavsiyede bulunabilecek birisi çıkarsa çok sevinirim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder