23 Ekim 2015 Cuma

Philips Lumea Prestige Sc2007 ve Philips Lumea Precision Sc2006 karşılaştırması


Philips'in Lumea Prestige  IPL Sc2007'yi piyasaya sürmesi ile bir önceki ürünü Philips Lumea Precision IPL  Sc2006 modeli arasında karar vermekte zorlandığına dair mesaj atanlar çoğalmaya başlayınca kısaca yorum yazmak istedim.

Philips Lumea Prestige IPL Sc2007 yorumu yapabilmek için aşağıya Philips Lumea Precision IPL  Sc2006 özelliklerini de ekledim.

Philips Lumea Sc2007 ve Sc2006'yı karşılaştırdığımda tek farkın ışık atım sayısı olduğunu görüyorum. 

Ben Philips Lumea Sc2006 kullanıyorum, geçen yıl Fransa'dan almıştım ve bikini bölgesi için de ayrı bir başlık çıkmıştı. Gördüğüm kadarıyla Türkiye'de satılan Philips Lumea kutularından bu başlık çıkmıyor. Almayı düşünenler hem ekstra bir başlık hem de  fiyat açısından avantajlı olduğu için fırsatları olursa yurtdışından alsın derim.



Hafta hafta fotoğraflı Philips Lumea Sc2006 yorumları için buraya bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder