30 Ekim 2015 Cuma

Iphone Health - Sağlık aplikasyonu çalışmıyor mu, çözüme buyrunuz

Iphone 6s'de Health - Sağlık aplikasyonunun birdenbire çalışmaması ve datanın kaybolması problemi ile karşılaştım. En son baktığımda tıkır tıkır çalışan Health aplikasyonunu kontrol ettiğimde var olan kayıtlı datanın kaybolduğunu ve Health aplikasyonunu çalışmadığını gördüm. Herhangi bir update falan yapmadan datanın birdenbire gitmesi can sıkıcıydı.İnternette bu konu hakkında çok vakit kaybettiğim için işe yarayan çözümü paylaşmak istedim.

Apple forumlarını okudum ve bu problemin oldukça yaygın olduğunu gördüm. Öncelikle hareket sensoru mu bozuk acaba dedim ve garanti konusu aklıma geldi ama ilk başlarda applikasyon çalıştığına göre problem yok dedim ve forumlarda en çok önerilen resetleme olayını denedim. Soft reset denilen sadece verilerin silindiği değil hard reset denilen cihazın silinmesi yöntemini denedim ve Health aplikasyonu çalışmaya başladı.
Apple'ın kendi sayfasındaki forumlarında Health aplikasyonunun çalışmamasına Apple destek tarafından verilmiş bir yanıta ulaşamadım. Health applikasyonunun tekrar çalışmaması durumunda telefonu silip yeniden yüklemek istemem açıkcası, fakat forumlarda işe yarar başka bir yöntem bulamadım. Soft reset yapın ve bir dakika durmadan yürüyün gibi mantıksız görünen şeyleri bile denedim ama işe yaramadı, cihazın silinmesi hala kaçınılmaz!

Iphonunuzu Ayarlar (Settings) - Genel (General) - Reset (Reset) - Tüm içeriği ve ayarları sil (Erase All Content  and Settings) seçeneğini seçerek resetleyebilirsiniz. Bunu yapmadan önce telefonunuzun içeriğini icloud'a yedeklemeyi unutmayın.

Kolay gelsin, bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder