14 Haziran 2015 Pazar

Bacaklarına makyaj yapmak isteyenlere

2 yıl önce kullanmaya başladığım ve çok memnun kaldığım bir Sally Hansen ürünü daha... Sally Hansen Airbrush - Bacak Spreyi.

Yaz günlerinde çorap giymeyeyim ama bacaklarım pürüzsüz görünsün diyenler için harika bir ürün.


Ürünü çorap kullanmak istemediğim günler için almıştım. Gerçekten de çorap giymişcesine güzel gösteriyor bacakları. Maalesef bu ürün bacaklardaki çatlakları kapatmıyor :(


Daha önce bacaklarım için Coverderm kullanmıştım ve hiç memnun kalmamıştım. Kalın bir tabaka gibi duruyordu bacakta, doğal görünüm vermiyordu.

Sally Hansen'in bu ürünü gerçekten de leke falan bırakmıyor, tavsiye ederim..

4 yorum:

  1. Nereden almıştınız bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Gratis'ten almıştım. Eczanelerde de satılıyor diye biliyorum.

      Sil
  2. Kıyafette leke bırakıyor mu acaba?

    YanıtlaSil