13 Aralık 2016 Salı

Philips Lumea IPL 2 yıllık kullanım sonrası yorumum

Philips Lumea IPL ürününü 2 yıl önce alıp kullanmaya başladım. Özellikle kollarımda alexandrite lazer uygulamaları başarısız olduğu için, ağda yerini tutacak pratik çözüm arayıcı sonucunda Philips evde lazer uygulamasını denemek istedim.

Daha önce bu blogda Philips Lumea'yı ilk kullanımımdan başlayarak sonuçlar için vaad edilen 8 haftalık süreç boyunca deneyerek yorumlarımı paylaştım. Arada bir hala kullanıyor musunuz, memnun musuz gibi soruların yanı sıra Philips Lumea'yı ya da diğer evde IPL uygulamalarını kullanmayı bırakınca tüyler yeniden ve daha fazla geri dönüyormuş gibi yorumlarla da karşılaştım. Bu soru ve yorumlara cevap olması için Philips Lumea'yı ilk kullanışımın üzerinden tam 2 yıl geçtiği bu dönemde tekrar yorumlamak istedim.

Öncelikle artık bu ürünü kullanmayı bayağı azalttım çünkü çok gerek duymuyorum. En son Eylül 2016'da kollarım için yüzeydeki tüylere atış yaptım. Aşağıdaki fotoğraflarda son durumu görebilirsiniz. Fotoğraflar çok yakından çekilmiştir, yanıltmaması açısından belirtmek isterim. Yüzeydeki tüy miktarı şuanda yüzde 10 civarında, zaten 1- 1,5 yıldır böyle diyebilirim.



Yüzümde de Philips Lumea'yı kullanıyorum, kollarımdaki başarıyı açıkçası göremedim fakat kuaför bağımlılığından kurtardı orası kesin.

Bu ürünü tamamen kullanmayı kesersem ne olur tabi bilmiyorum ama 3 ayda bir 3-5 dakika atış yapmaya devam ederim herhalde :)

Yok ben hiç uğraşmak istemiyorum derseniz, alexandrite ya da yeni tür lazer yapan yerlerle görüşün derim. Ben kol ve yüzüm için görüştüğümde alexandrite lazer için bana çoğaltır demişlerdi onun için Philips Lumea, Rowenta IPL gibi evde lazer ürünlerine yönelmiştim.

Umarım yorumlarım karar vermenizde yardımcı olur!


129 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim içim rahatladı

    YanıtlaSil
  2. Şarjlı mi bu ürün? Şarjlı ise hemen bitiyor mu şarjı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lumea şarjlı, hemen bitmiyor fakat bütün vücuda yapayım derseniz yetmeyebilir, özellikle ilk defa kullanmaya başladığınızda çok fazla atış yapacağınız için şarj yetmeyebiliyor.

      Sil
  3. Ben iki ay önce aldım. Kablolu modeli çıktı.Simdilik bolum bolum dökülmeler var. Umarım memnun kalirim.

    YanıtlaSil
  4. Ben iki ay önce aldım. Kablolu modeli çıktı.Simdilik bolum bolum dökülmeler var. Umarım memnun kalirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kablolusu çıktı ise harika, bilgilendirme için teşekkürler. Dökülmeler varsa iyi gelişme...yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim....

      Sil
  5. tüylerin döküldüğü bölgelerde tekrar atış yapılmıyor değil mi? sadece tüy kalan bölgelerde yapmak yeterli oluyor mu? birde yüzde kullanımında yanık korkum var. bu konuda bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüylerin döküldüğü alana atış yapmıyorum. Yüz için ayrı başlık var onu kullanmanızı ve lumea yı en düşük ışık ayarından başlayarak kullanmaya başlamanızı öneririm, yüksek ayarda çok canınız yanarsa cildiniz de yanabilir.

      Sil
  6. Merhabalar ürünü bende almak istiyorum ancak atış sayısında tereddütlerim var yani 250000 atım az mı çok mu kestiremiyorum açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 250 bin atış oldukça yeterli bence, alttaki soruya verdiğim yanıt sizi yönlendirecektir :)

      Sil
    2. çok teşkkür ediyorum ilginiz için :)

      Sil
  7. Öncelikle emeğiniz ve paylaşımınız için teşekkürler. Ben bu atış işini pek anlayamadım. Örneğin bir koltuk altında kaç atış gidiyor tek seferde ortalama. Bu neye göre değişken vs. Çok basit bir soru olabilir ama ilkkez ilgileniyorum :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkürler güzel yorumunuz için. lumea da atış, lumeanın başlığının cilt yüzeyinde kapladığı alan kadar olan bölgeye tüyleri yok etmek için lazer ışığını göndermek için yaptığınız işleme denilebilir :)) tek koltuk altında yaklaşık 6 -7 atış yeterli olur bir seans için. Koltuk altının yüzeyinin genişliği, tüy yoğunluğu ve tüylerin geri dönüş hızı sizin toplam atış sayınızı belirler.

      Sil
    2. Teşekkürler bilgi için. Kesin bir beklentim yoktu zaten ama tam oturtamamıştım kafamda, şimdi oturdu :) tekrar emeğinize sağlık.

      Sil
  8. Ya ben yorum yaptım ama atamadım mı acaba yoksa onay mı bekliyor 😿

    YanıtlaSil
  9. Yaptığımı sanmışım 😂 Ben burda yazdıklarınızı okuyunca ekstra gaza gelerek aldım 29 aralıkta. 30 aralıkta tüyleri makine ile baya kısaltarak uyguladım (bacak ve koltuk altında 5, özel bölge/bikini 3-4) aceleci davranıyor olabilirim ama 1 tane bile dökülmedi 😿 Şimdi rütuş atışı dediğimizi ne zaman yapmalıyım? Jilet mi makine ile kısaltmak mı daha iyi olur? Yani 4-5 gün oldu tüyler uzuyor 😳 Hormonla alakalı sanırım dönem yaklaşıyor filan. Hani ne kadar beklemeliyim rütuşta yeniden kısaltsam sorun olur mu yoksa direk uygulayayım mı? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 10-15 gün bekleyin hem dökülme hem de 2. atış için, aceleci olmayın ;) tüyleri isterseniz kısaltın, jilet makine farketmez..sevgiler

      Sil
    2. İlk yaptığımdan sonra kısaltmam da sakınca olmaz değil mi? 10-15 gün baya uzunmuş 😥 Ama bekleyeceğim ben de sonuçları sizinle paylaşırım çok teşekkürler 😇

      Sil
    3. Ben 4 5aydir kullanıyorum. Ilk sefer yaptığınızda dökülmesi sürüyor 2 haftaya yakın. Ve Her ne ilk kez yaptığında sonuç alamıyor. Pes etmeyin ve devam edin.iki seans arasında tüyleri kisaltma konusunda gelince bence kisaltmayin çünkü o kil köklerinin gücünü kaybedip kendi dökülmesi gerekiyor.

      Sil
  10. acaba atış bitmesi durumunda makine çöpe at gitsin mi yoksa yeni yedek ampul olayı var mı varsa ne kadara patlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben alırken lamba değiştiriliyor demişlerdi fakat henüz ihtiyacım olmadığı için ne kadaradır vs gibi detayları bilmiyorum. Test atışı yaptırmaya karar verirseniz almadan satış temsilcisine sorun bence.

      Sil
  11. Merhabbaa yine ben 😇 Ben 2. Atışımıda yaptım özel bölgemde güzel dökülme oldu fakat bacak ve koltuk altında hiç dökülme olmadı 2. Atışın üstünden 10 gün geçti yeniden atış yapmamda sakınca olur mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) philiphsin kendi sayfasında erken atış yapmanın faydası olmadığını yazıyorlar.. kıl köklerinin döngüsü ile alakalı bir durum, acele etmeyin :)

      Sil
  12. Merhaba. Benim yüzümden yanaklara doğru kullanma var. yüzüme lazer yaptırmak istiyorum bi lazer merkezine danıştım artış olması bakımından riskli olabileceğini söyledi.ama ben çok Rahatsızım philips lumea almak istiyorum siz yüzünüze kullandınız mı kesin bi çözüm varmı ve olası yan etkiler neler ? Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bende de aynı durum oldu, doktor lazerle çoğalabilir demişti. Lumea yı yüzümde de kullandım, tüylerde azalma ve incelme var fakat yüzde 70- 80 çıkmaya devam ediyor, hiç yoktan iyidir :) Yüzümde hafif lekelenme oldu ama Lumea dan mı güneşten mi tam bilmiyorum...

      Sil
    2. Peki yüzde alın kısmında kullanabilirmiyiz? Lekeler ne kadar zaman sonra geçti peki? Birde bikini bölgesi diye kısıtlamış yani biz genital bölge de kullanabilirmiyiz? Yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler ☺❤

      Sil
    3. Merhaba Elif. Alın kısmından emin değilim, fakat göz etrafına uygulanmamalı onu biliyorum. Cildimdeki lekeler duruyor, gitmedi hala benimle :( Bikini bölgesini genital olarak düşünebilirsin. Sevgiler

      Sil
  13. Bende erkek olarak sc2007 kullanmaya. Basladim bugun 3. Seansim 1 ay olcak hakikaten hakkini veriyor. Basta vucut yaptigim. Icin gogus icin almistim ama kol ve bacaklardada denedim. Su an yizde 50 belki daha fazla bir kisim dokuldu. Ayrica sm hanım. Atış yaprken illaki atis ypmadigmiz yerler oluyor. Ornek ilk gun atisi yaptik 2 3 gun sonra hizlica cikan tuyler oluyor bazi yerlerde. 2 3 gun sonra o cikan yerlere. Atis yapmalimiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler öncelikle. Bence o 2-3 günde çıkan tüyden rahatsız değilseniz yapmayın, 2 haftada bir kuralı kılların uzama döngüsü göz önünde bulundurularak konulmuş onun için fazladan atışın faydası olmaz şeklinde yorum var lumea sayfasında.

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim. Deneyimlerimi daha sonradan paylasirim

      Sil
  14. Merhaba ben de ipl cihazı almak istiyorum da size danışmak istedim. Rowentanın ep9600 modelini araştırdım. Rollerı olduğu kaydırarak ve yaptığınız yerleri bir daha yapmama gibi kullanım kolaylıkları, kablolu olduğu için gücünde azalma olmaması, fiyatının da diğerlerine göre çok uygun olması (600 lira) yönünden beni kendine çekti. Ama fda onayı yok 150.000 atışı var. Sizce ucuz olması daha kalitesiz olmasından mıdır? Bir lumea kullanıcısı olarak karşılaştırdığınızda önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar merhaba blogunuzu inceledim zaten bu konuya değinmişsiniz yanlış yere yorum yapmışım ama yine de cevaplarsanız sevinirim sizce fiyatı daha uygun diye rowentayı tercih etsem sonradan sorun yaşar mıyım?

      Sil
    2. Merhaba, bence fiyatının ucuz olması kalitesiz olmasından değildir. Rowenta sonuçta, adını duymadığımız bir marka değil. Bence bir üst model çıkacaktır onun için fiyat düşüktür ya da stok birikmiştir. Kalitesiz olduğunu düşünmüyorum. Size tavsiyem rowenta ve lumea ile mesela kolunuzun aynı bölgesine test atışı yaptırmanız ve 15 gün içerisinde cildinizde tüyler hangisinde dökülüyor ona bakıp değerlendirme yapmanız. Sonra tabii ki fiyat konusunda değerlendirme yapmanız. Sevgiler

      Sil
    3. Çok teşekkürler

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Tekrar merhaba:) ben bugün bi mağaza ya gittim.braun ve philips arasında çok kararsız kaldım gerçekten. Ordaki arkadaş bana braun o önerdi kablolu ve kaydırma özelliğinden dolayı. Sizce ne yapmalıyım aklımda hep philips vardı şindi kafam karıştı. 😣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elif, bence her ikisinden de deneme atışı yaptır ve 15 gün sonra cildindeki değişime bakıp karar ver :)

      Sil
    2. Elif hanim deneme atışı yaptirinca bende sonucunu öğrenmek isterim çünkü bende ona göre karar vereceğim

      Sil
    3. Deneme atışı yaptırdım.İkisinde de herhangi bi yan etki olmadı. Bende araştırmalarıma dayanarak philips aldım ve ilk atışımı yaptım şimdilik bi değişiklik yok ilerki zamanda görcez bakalım ☺

      Sil
    4. elif hanim sonuc ne oldu bilgi verirmisiniz bende kararsizim braun ten ve tuy tipine gore kendi atis yapiyormus birde kaydirma ozelligi ile ilgili sorun yasiyormusunuz plipste sorun oluyormu

      Sil
    5. Merhabalar. Kaydırma konusunda bi sorun yaşamadım ve philips den memnun kaldım. Tüyler henüz tamamen yok olmadı ama baya azalma oldu. Pek de düzenli kullanamadım ondan da olabilir :) yüzümde kullanmadım açıkçası tüylere dokunmak istemedim. SM hanım bu konuda bişi sormak istiyorum yüzdeki tüyleri almadan atış yapsam sorun yaşarmıyım? Şimdiden teşekkürler

      Sil
  17. Merhaba yine ben.. ilk atışımı yaptım 15 gün sonra ikinciyi yaptım çok bir dökülme olmasada oldu. Şimdi 2. Atışı yapmamın üzerinden 15 gün geçti tekrardan atışı ne zaman yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam zamanı :) her 2 haftada 1

      Sil
    2. Ya birde şeyi sorcam şimdi bu kıllar dökülüyor ama ben genelde elimle çektiğimde dökülüyor. Kendi kendine dökülmüyor yöntemi var mı bunun? 😬

      Sil
    3. Bi yöntemi yok, uzayıp dipten geldikçe dökülücek ya da sen çekerek kurtulacaksın :)

      Sil
  18. Merhaba göğüs ucu kılı için bu cihaz kullanılıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla kullanılmıyor göğüs ucunda öyle yazıyordu

      Sil
  19. merhaba philips lumeanın bir sürü modeli varmış sizinki hangisi sizce hangi modeli almalıyım ? bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim çok faydalı oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, http://birbakmissinaradiginburada.blogspot.com/2015/10/philips-lumea-sc2007-sc2006-karsilastirma.html adresinde 2 ürünü karşılaştırmıştım. aynı teknik özelliklere bakıp hangi ürünü alacağınıza karar verebilirsiniz. sevgiler

      Sil
  20. philipsin biraz daha küçük bir modeli var onu önerir misiniz? fiyatı neredeyse yarı yarıya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, http://birbakmissinaradiginburada.blogspot.com/2015/10/philips-lumea-sc2007-sc2006-karsilastirma.html adresinde 2 ürünü karşılaştırmıştım. aynı teknik özelliklere bakıp karar verebilirsiniz.

      Sil
  21. Merhaba bende philips lumea almayı düşünüyorum. Şöyle bir sorum var yüzdeki tügleri 1.seansta aldıktan sonra tekrar cıkıyormuşya ve 2hafta beklememiz gerekiyor tabi, sorum o ara içinde yüzdeki tüğleri tekrar jiletleye bilirmiyiz yani yoksa cok kötü durur? 2 hafta uzun bir süre.

    YanıtlaSil
  22. Bence bir bayan olarak yüzünüze jilet değdirmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin canim ama iste jiletle almamiz gerekiyormus ve bu yuzden sordum yani daha sonra cok kötü olur. 1. seanstan sonra tekrar cikiyormus ve öyle gezmek istemem tabikidee:))

      Sil
    2. Merhaba, ağda da uygulayabiliyorsunuz. Philips in websitesinde ağdadan 24 saat sonra lumeayı uygulayabileceğiniz yazıyor. Jilet kullanmayın bence de...

      Sil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba. Sayfanızı mesajimdan kısa bir süre önce gördüm ve çok mutlu oldum. Epilasyon aleti almak istiyorum biri kullansa da yorum yazsa diye hep düşünürken karşıma siz çıktınız 😁 çok teşekkürler böyle bir eksikliği giderdiğiniz için 😊 size bir soru soracaktım. Yorumlarinizda göremedim. Sadece kolunuzda mı yoksa bütün vücutta mı ayni durumda? Yani bütün vücutta belirgin bir tüy azalışı oluyo mu? Diğer bölgeler için de uygulamasam da olur ihdiyac hissetmiyorum diyebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşe, yorumların için teşekkürler :) Evet diğer bölgelerde de aynı ölçüde azalma oluyor. Kollarıma alexandrite lazer cevap vermediği için özellikle kollarım üzerinden anlattım. Yüzde 5-10 tüy var yüzeyde onları görmezden gelirsen uygulamayabilirsin, ben tek seferde vücudumda gözüme çarpan tüy kalan yerlere uygulayıp geçiyorum. Tabi hormonal bir problem olmaması da lazım bu söylediklerimin olması için. Kolay gelsin, sevgiler.

      Sil
  25. Tekrar merhaba canim. Ben philips lumea 2007 olani aldim ve ilk uygulamami 10 gün önce yaptim. Kollarda ve bacaklarda dökülmeler basladi:) en cok koltuk altinda etkisini gördüm. Diger bölgelere henüz atış yapmadım açıkcası korktum biraz sonucu görmeden denemek istemedim. Yüz ve karın bölgemdede kullanmak istiyorum da atış yapsammı yapmasammı bir türlü karar veremedim size danişmak istedim deneyimlerinize göre nasıl bi sonuç elde ederim 1 yıl sonra yada bir kaç yıl sonra kullanmayı bırakırsam ya eskisinden kötü olursa diye çok kararsızım yaa. aydınlatırsanız sevinirimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Son 6 aydır neredeyse hiç atış yapmadım ve ciddi bir geri dönüş yok, var olan yüzde 5 tüy dışında çıkan olmadı. Kullanabilirsiniz bence fakat sonuçlar kişiden kişiye değişebilir tabi, hormon vs. etkili olabilir aklınızda olsun.

      Sil
  26. Genital bolgede terleme cok oldugu icin hemen yeniliyor deniliyor birde benim gorustugum satici bayan 200 bin atisin 5 kisiye yetecegini soyledi dogru mu sormak istedim benm icin onemli olan genital bolge yardmci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  27. Merhaba yine ben bu ay 3.ayım koltuk altım neredeyse sıfır diyebilirim bacakta aman aman bir değişim yok genital bölge için şöyle diyeceğim 3.ay oldu çok büyük bir kısmı döküldü son atışımı 2-3 gün önce yapmıştım ama kıl köklerim belirgin tüyler yok oldu diyemem ama kıl değilde artık tüy gibiler. Bu kıl köklerinin belirgin olmaması ne zaman olacak acaba? Sizde ne kadar sürede etki etmişti. Yanlış birşeyler mi yapıyorum acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Duygu, adsız arkadaşla sana aynı anda cevap vereyim :) 200bin atış 5 kişiye yetebilir, ama bu kişilerin tüy yapısı çok önemli bir de hormonal vs. problemi olmamalı. Genital bölgede ve koltuk altında daha hızlı sonuç alınabiliyor kanımca. Tüylerin kökleri 4-5 aydan sonra görünmemeye başlıyor çünkü tüyler zaten çok zayıflıyor ve çok yavaş çıkıyor böyle olunca da daha pürüzsüz görüntü oluşuyor.

      Sil
  28. Merhabalar �� bende philips lumeayı neredeyse bir senedir araştırıyorum. Okumadığım yazı, girmediğim blog kalmadı diyebilirim. Kimisi reklam için övüyor kimisi çok memnun. Lazer kesin olarak yaptırcam ama lumea mı almalıyım yoksa bi merkezde lazere mi gitmeliyim bilemedim. En aydınlatıcı olarak da sizin yazınızı buldum gerçekten teşekkürler. Benim kıl köküm sağlam ve siyah nerdeyse her yerimde ama tenimde esmer bu yüzden biraz tereddütteyim. Lazer yapan yerler kesinlikle önermiyor sebebi işlerine balta vurması mı yoksa kalıcı bi çözüm olmaması mı sizce? Şu an siz ne cevap verirseniz ona göre hareket edicem :) ben tamamen bitsin gibi bi düşümcede değilim zaten bu her şekilde imkansız. Çıkış sürecini bayaca uzatıp da kılları artık tüy denecek şekilde seyreltip alma ihtiyacı hissetmesem yeterli lumeadan da bunu bekliyorum. Alayım mı siz hala memmnun musunuz kıllar geri dönüş yapıyor mu? Şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar �� bende philips lumeayı neredeyse bir senedir araştırıyorum. Okumadığım yazı, girmediğim blog kalmadı diyebilirim. Kimisi reklam için övüyor kimisi çok memnun. Lazer kesin olarak yaptırcam ama lumea mı almalıyım yoksa bi merkezde lazere mi gitmeliyim bilemedim. En aydınlatıcı olarak da sizin yazınızı buldum gerçekten teşekkürler. Benim kıl köküm sağlam ve siyah nerdeyse her yerimde ama tenimde esmer bu yüzden biraz tereddütteyim. Lazer yapan yerler kesinlikle önermiyor sebebi işlerine balta vurması mı yoksa kalıcı bi çözüm olmaması mı sizce? Şu an siz ne cevap verirseniz ona göre hareket edicem :) ben tamamen bitsin gibi bi düşümcede değilim zaten bu her şekilde imkansız. Çıkış sürecini bayaca uzatıp da kılları artık tüy denecek şekilde seyreltip alma ihtiyacı hissetmesem yeterli lumeadan da bunu bekliyorum. Alayım mı siz hala memmnun musunuz kıllar geri dönüş yapıyor mu? Şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tenim beyaz sarı arası (buğday deniliyor sanırım) kıl köklerim çok cansız zaten elimle çeksem geliyorlar. koltuk altım ve bacaklarımın rengi siyah değil hani sarı siyah arasındaydı ona rağmen azalma oldu. Özel bölgemde diğer yerlerin tam tersi simsiyah 😂 Ama yine de kökleri cansız ona rağmen (kökü iyi olanlarda daha rahat sonuç alınıyormuş?) benim baya azalttı. Yani ağda derdiyle uğraşana kadar alıp evde yapılmalı bence hem azaltıyor hem kıllar tüy oluyor falan filan ama konu sahibi daha bilgili olduğu için daha doğru cevap verecektir ☺️ Ayrıca soruma cevap verdiği içinde teşekkürler😇

      Sil
    2. @Demet merhaba Lazer merkezi mi lumea mı sorusunun yanıtına kendi tecrübeme dayanarak lumea diyebilirim. Bende lazer kolumda işe yaramadı fakat lumea işe yaradı. Benim bu konuda yazdığım ilk yazıyı okuyun, sorunuz olursa yine yanıtlarım.

      Sil
    3. @duygu yorumlar için teşekkürler;)

      Sil
  30. merhaba bende bu cihazı almayı düşünüyorum, Philips Lumea 1997, kendi sitesinden baktığımda koyu tenler kullanamaz diyor, ben esmer tenliyim acaba kullanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu son çıkan model sanırım, farklılıkları araştırmadım fakat cilt rengi tablosu var Philips'in onu kontrol edip karar verebilirsiniz. Ya da bu üründen test atışı yaptırın ve satış temsilcisine sorun daha garanti olur.

      Sil
  31. Teşekkürler bilgileriniz için. Peki kıllarda geri dönüş yok demi? Bişey daha sorcacam en önemli olarak koltuk altı ve genitalde işe yaraması şart oralarda etkisi nasıl??

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler bilgileriniz için. Peki kıllarda geri dönüş yok demi? Bişey daha sorcacam en önemli olarak koltuk altı ve genitalde işe yaraması şart oralarda etkisi nasıl??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tekrar :) 2 yıllık deneyimime göre tuylerde geri dönüş olmadi. Ayrıca koltukaltı ve genitalde oldukça etkili.

      Sil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. O zaman alıyorum ben de yaa 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı olsun...philips bana komisyon verse iyi olacak valla :)

      Sil
    2. Valla aynen haa :D inşallah ben de memnun kalırım yaa kalmazsam artık kafama kafama ışınlarım :D

      Sil
  35. Merhaba bu üründen almak istiyorum ama biz 3 kişi kullunmak istiyoruz atış sayısından bizim için yeterli olur mu ? 2 aya bir atış yapsak kol bacak bikini yüz etkisi görülür mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bence Lumea'da 3 kişi için yeterli atış sayısı var, başlıkların hijyenine dikkat etmeyi ihmal etmeyin derim. bugün başlasanız 2 ay sonunda ciddi azalma görebilirsiniz tabi bu sizin kıl yapınıza ve kıl yoğunluğuna da bağlı.

      Sil
  36. Ben okudum da bu iki yıla yazdıklarınızı anlamadım almalı mıyım almamalı mıyım kesin sonuç aldınız mı gerçekten işe yarıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genel olarak memnun kaldım, alıp almamak sizin kararınız :)

      Sil
  37. İyi günler yazınızı yeni keşfettim ve tüm uygulama sonrası yorumlarınızı okudum bana bir fikir verdiniz teşekkür ederim. Meral ettiğim bir soru vardı, ilk uygulamalarda derinizde kabuklanma ve sertleşme olduğunu söylediniz bu ne kadar oranda geçti kollarınız eski yumuşaklığında mı? Ben her uygulama sonrası zeytinyağı vb yollarla nemlendirmeyi düşünüyorum umarım faydasını görürüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ilk kullanımda yüksek ışık atışı yaptığımdan cildimde yanık olmuştu ve cildim kabuk bağlamıştı. Cildim iyileşti, problem kalmadı :) Umarım sizde de işe yarar...

      Sil
  38. İminizi bilmiyorum ama merhaba :) Öncelikle yorulmadan her mesaja cevap verme nezaketiniz için teşekkür ederim. Zahmet olmazsa merak ettiğim bir konu var. Bir mesajınızda önceden yaptırdığınız lazer epilasyondan kalan tüyler için de uygulama yaptığınızdan bahsettiniz. Benim de böyle bir dururumum var. Acaba bu tüyler için nasıl bir uygulama yaptınız ve sonuçları ne oldu ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep, önceden yaptırdığım lazer için de lumea kullandım, kullanıyorum. Kalan tüylerde de işe yaradı. Sevgiler

      Sil
  39. Merhabalar yorumlari okudum ama herkes philips lumea cihazi diyor ama bu cihazin kac cesidi var acaba cihaz edini detayli verilse daha iyi olmazmi ben mesela philips lumea essential olani merak ediyorum kullanan varmi memnunmu

    YanıtlaSil
  40. Bence de ya bircok lumea var en son hangisi cikmis yada hangisi etkili insan anlyamiyor yada ben mi anlamiyorum bilemedim

    YanıtlaSil
  41. Iyi gunler ben lumea da en son besinci uygulamami gerceklestirdim ancak bacaklarimda da kollarimda da henuz yuzde 60lik bir azalma var bu kil kokleriyle mi alakali acaba birde bacaklarimda batiklar var uzun kullanimda batiklarda bir azalma olur mu acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, sizin kıl kökleri natçı olabilir :( umarım zamanla daha iyi olur. tabi hormonal konular da önemli. bende de batıklar vardı ve yok oldu. önce batıktan kurtarın sonra lumea yı üstüne uygulayın, zamanla umarım yok olur :)

      Sil
  42. Merhabalar esim icin arastirmaya girdim buraya denk geldim
    Evlenmeden once 6 yillik estetisyendim ve kendime isyerindeki ipl lazerini yaptim alt bacak kasik ve kolaltinda lazer inanilmaz basarilidir ust back kol yuz biraz daha zorlayabilir hatta yuz bolgesine hiic girmek istemeyiz okadar cok ayva tüyü varki killari tek tek kisaltmaniz mumkun olmuyo ve etrafindakileride canlandiriyo ayrica ince ayva tuylerini lazer besler kendi gorecegi kivama getirir bence uzak durun derim yuz icin acili ama igneli epilasyona gidin.ayrica her caniniz sıkıldıkca lazer uygulayamazsiniz.bacak ve kol 2 ayda bir kolalti genital ayda bir baslanir 2 seanstan sonra sure uzatilir dokulmede kolalti genital alt bacak 15.gun kalan yerlerdede 25.gun gibi baslar dokulmeyene rotus atis yapilir oda bi iki atis olur killarin bittigini kil gozeneginin kapandigindan anlarsiniz yani kellikler olusmaya baslar.sonuc alip almadiginizi surekli lazer uygulayarak anlamazsiniz en az 6ay ara verin etkilenme olmadiysa belli olur zaten yuze asla jilet vurmayin yuzun ve ust kolun telafisi imkansiz denecek kadar zor uyarıyım sizi.sakal gibi degilse igneli epilasyon yapan uzman kisi arastirin cok esmerseniz cihaz kil ve ten rengini ayiramadigi icin yanabilirsiniz dusuk ayarda da cok olumlu sonuc almazsiniz en guzel tip siyah kil beyaz tendir. 2 seansta bile tatminkar sonuc alabilir. Zirt pirt yapmayin temkinli takip ederek yapin bu her ne olursa olsun bi ışın sonuc olarak faydali bisey degil ipl lazerde tuyler genelde jiletlenir kil ışını koke iletir bu yuzden ne kadar kisa kesilirse o kadar hizli ve guclu iletir.yuz ve koldan jileti bence uzak tutun ust bacakta da dikkatlice yapin jilet killari guclendirir ince yere gelirse kalinlasir lazer icin alan genisletmis olursunuz dikkatli olun. Batik tedavisinde de etkisi cok kuvvetlidir. 2 3 seansta cozumlenebilir. Dokulecek kil ustten kesilirse batiga donusebiliyo bence dokulme asamasinda hic mudahale etmeyin.unutmayin avuc ve ayak icleri disinda heryerde tuy vardir lazer mucizevi harikalar yaratan bisey degil dogru kullanim sonucunda olumlu gelismeler gorursunuz.lazer ayva tuyleri uyarir ve gorebilmek icin kila donusturur.
    Çok olumsuz seylere sahit oldugum icin yuzden ve ust koldan uzak durun
    Gereksiz yerlere yapmayin.
    Ince tuyler kalinlasir onuda lazer daha iyi gorur ve biter mantigi cok tehlikelidir lazer kendi besledigi kili gormez kisir donguye bi girerseniz killari arsizlastirip agda gibi lazer uygulamaya baslamis olursunuz.yuzumuzdeki ince tuyler o kadarcik alana ragmen vucudumuzdaki kil oraninin 3 katidir.oradan pay bicin.%70 %80 civarinda azalma sagladiysaniz basarili olmussunuz demektir.
    (Yorumlarim genel olarak egitim ve tecrubelerim sonucu lazer uygulamasiyla ilgilidir bu cihazi kullanmadim)
    Az bucuk biseyler paylasiyim dedim
    Sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorum için. Bu işi profesyonel yapmış birisinden öğrenmek çok faydalı oldu.. Sevgiler

      Sil
  43. merhaba. ben erkeğim. ve sırt, omuz ve kollarımda aşırı kıllanma var. ama bildiğin saç gibi sert ve siyahlar. ayda 1 makine ile kesiyorum sadece. sizce bu ürün benim işime yarayabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      İşinize yarayıp yaramayacağını test atışı yaptırarak kontrol edebilirsiniz. Mesela kolunuza bir bölgeye atış yaptırın ve 15 gün bekleyin. Dökülme ve azalma olursa etkili olacaktır denilebilir.

      Sil
    2. Deneme yaptım. Gözle görülür az bir azalma var. Aleti almaya karar verdim. Bu seferde başka bir kafa karışıklığı yaşıyorum. Internetten fiyat araştırdigimda bir sürü model ve fiyat çıktı karşıma. Modeller neye göre değişiyor. Acaba hepsinin etkisi aynı midir? Fiyatları sadece atım sayısına göre mi değişiyor sizce? Cevap için teşekkür

      Sil
    3. Merhaba, önce markaya sonra da modeline karar verin bence. Modeller hakkında satış temsilcisinden detaylı bilgi edinin atış sayısı dışında lazer ışığı vs gibi değişikiikler var mı ne fark yaratıyor onu öğrenin derim. Ben de modelleri takip edemiyorum, ne gibi iyileştirmeler var bilmiyorum. Hem şarj hem de elektrikli kullanım varsa onu alın derim. Başlıkların daha geç ısındığı bir model varsa o da harika olur..

      Sil
  44. Merhaba ben henüz almadım ama malum yaz geldi yazın kullanılsa bi sorun olur mu onu merak ediyorum ve ona göre almak istiyorum çünkü artık çok sıkıldım bu kıkdan tüyden... yardımcı olırsanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın kullanacaksanız da 1 - 2 gün güneşten koruyun cildinizi. Lazer üstüne güneşe çıkınca kesinlikle hassasiyet oluşuyor..

      Sil
  45. Bende uzun süredir araştırıyorum ve gerçekten çok etkili bir yazı olmuş çok teşekkür ederim. Bende almayı düşünüyorum fakat yaz aylarındayız tatile de gidicez nasıl kullanmam gerekir sizce? Birde hamile kaldığında kullananlar var mı bunu merak ediyorum kullanım kılavuzunda hamilelerin kullanmaması gerektiği yazıyor fakat yeni başlamış olursam ve hamile kaldığımı öğrendiğimde ara vermek zorunda kalıcam bu nasıl etkilicek bilemiyorum kafamda bi hayli sorular var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hamilelik planınız varsa bence kullanmaya başlamayın boşunuza kafanızı meşgul edip strese girmeyin böyle bir dönemde. Sonuçta zarar verme riski olabilir :(

      Sil
    2. Rüya hnım merhaba, hamilelikte lazer yapılamıyor, şahsi kanaatim kendinizi üzmeyin ;)

      Sil
    3. Teşekkür ederim peki tatil zamanında nasıl kullandığınızı öğrenebilir miyim. 24 saatlik süreden sonra kullanın diyor kimileri ama genelde kullanılmaması taraftarı olanlarda var. Lekelenme yapma ihtimali var mı acaba

      Sil
    4. Leke konusunda şüphelerim var doğrusu.. Yazın bir kez yaptığımda bacağımda bir tane ben gibi bir leke oluştu ama tam lazer sonrasında mı oldu emin değilim ama hemen güneşe çıkmamakta ve güneş kremi ile korumakta fayda var :)

      Sil
  46. Merhaba, Philips Lumea Prestige SC2009/00 3 Başlıklı IPL Lazer Epilasyon Cihazı'nı incepazar'dan aldım bu gün inşalah geldiğinde denemelere başlarım. Ben kollarıma, bikini-genital, bıyık ve çeneye lazer yaptırıyorum, alex... bilmem ne olandan işte :) hatta 2 seansım var daha parası peşin ödenmiş onlara devam etmek istiyorum zira oldukça etkili. Geçmişte tüm yüz yaptırmıştım (alın, favori, burun, yanaklar, bıyık ve çene-çene altı), alnımda çok etkili oldu, artık saçlarım ve kaşlarım ayrı :) faorilerimde de oldukça etkili oldu zira elvis gibi değiim artık :) ama bıyık ve çenede aynı etki olamıştı.

    Size sorum yüzünüzde bölgesel farklılıklar var mı? şimdi bıyık ve çeneye devam etmek istiyorum. Aslında azalması çok da şart değil benim için uygulama yapıldığında dökülsün ve geç çıksın yeter zira kuaföre gitmekten yoruldum.

    Üst kol ve üst bacakta denediniz mi? Alt kol ve alt bacağa göre daha zayıf ya kıllar, nasıl bir etkisi oldu?

    Bacaklarınızda varis veya kılcal damar var mı? Varsa bunlara bir etkisi olduğunu hissettiniz mi? Benim hamilelik dolayısıyla kılcal damarlarda oldukça yayılma var, lazer kullansam ilerletir mi diye tereddür ediyorum.

    Son birkaç yıldır feministe bağladım, bacaklarımı traş ediyorum zaten. İyice erkek bacağına döndü artık :P güneş görmediği için tenim de oldukça beyaz, etkili olmasını bekliyorum. Yazınızdan da iyice keyiflendim :) Teşekkürler (Tuba)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Yüzde tüyler çok çok inceliyor ve çok gec geliyor işinize yarayacaktır :)
      Üst kol ve bacakta da oldukça etkili..alexandrit lazerde etki etmemişti bende.
      Bacaklarımda varis, kılcal damar var fakat ben alt bacaklarıma daha önce lazer yaptırdığım için sadece kalan tüylere denedim yani çok az kullandım, bu soruyu yanıtlayamayacağım :(
      Sevgiler :)

      Sil
    2. Bir önceki yazıya da yorum yapmıştım ama burası daha erken bi tarih bende lumea nin son modelini aldım almışken iyisi olsun diye 😊 3.seansı 2 gün oldu yapalı dökülmeleri tam anlayamadım ama benim sorum şu lazerden bir iki gün sonra kese yapsam nasıl olur bi faydası olur mu

      Sil
  47. Hiç üşenmeden bütün sorulara cevap verdiğiniz için teşekkürler ✅yeni almış biri olarak sık sık uğrayacağım bir sayfa olacak

    YanıtlaSil
  48. Ben daha 13 yaşındayım ve tüyler le aram hiç iyi değil beni bu yaşta iken rahatsız ediyor bende philips lumea almaya karar verdim benim isteğim acısız olması ben acıya dayanamıyorum benim tüylerim ise çok ince daha kökleri yok yani kullansam etkili olur mu bide ben canım yanacağı söyleniyor bu yüzden korkuyorum bide benim bacaklarımda benler var ama küçük küçük onların üstüne atış yapsam bişey olur mu teşekürler...

    YanıtlaSil
  49. Ben dha 13 yaşındayım benim tüyler le aram hiç iyi değil yani beni bu yastayken bile rahatsız ediyor sizin yorumlarınızı okudum hepsi çok güzel ve bilgilendirici yorumlar fakat benim kuşkularım var ben acıya dayanamıyorum ve philips lumea almaya karar verdim benim canımı yakar mi yakarsa ne kadar yakar bilgilendirirseniz sevinirim he birde benim bacağımda benler var küçük küçük onların üstüne atış yapsam bişey olurmu😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yanlış hatırlamıyorsam Phlips Lumea kullanmak için yaş sınırı 15 ya da 16. Neden bilmiyorum :) bence test atışı yaptırabilirsiniz acıyı görmek için mesela 1. seviyede bir denettirin. Ben konusunu bilmiyorum, cildiyeciye sorun daha sağlıklı olur.

      Sil
  50. Merhaba ben yeni çıkan ürününü gördüm(BRI953)seri nolu kartuş vs değişime gerek yok dyor ama bu sonsuz atış mı demek anlamadım bilginiz varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yeni çıkan ürün hakkında bilgim yok maalesef :(

      Sil
  51. Merhaba ben de bu cihazı almayı düşünüyorum fakat vücuduma genelde jilet uyguladığım için ne yazıkki kıl köklerim güçlü, sonuç alabilir miyim sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslında kalın kıl kökünde daha başarılı oluyor bence.

      Sil
  52. Merhabalar lumeanın temizliğini nasıl yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kutunun içinden çıkan bezi hafif nemlendirip parçaları ve camını siliyorum temizlik için.

      Sil
  53. Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın biraz geç döndüm :( tüylerin dökülmesi 15 günü buluyor, umarım bu süreçte dökülmüştür...

      Sil
  54. Selam bıkmadan her soru yanıtlamışsın tebrik ederim benimde bir sorum olacaktı açık tenliyim tüy Rengim kahve-sarı arası yer yer zaten benim kılar yok koltuk altı ,bikini bölgesi, bacağın bir kısmı gibi ama olan yerlerde de kıllar çok mu cansız bilemedim deri altında kalıyor, kırılıyor ve sinir bozucu oluyor bunu da engeller mi acaba şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Selam benimde bir sorum olacaktı cevap laya bilirseniz sevinirim açık tenliyim kıllarım kahve-sarı karışımı yer yer dökülmerim var ama kıllarımın olduğu yerlerde de ağdayla aldığımda veya jilet fark etmiyor kıllar ya deri altına gömülüyor yada kökünde deri üstünden görünen ama temizlenmeyen noktacık şekline dönüşüyor ve çok sinir bozucu sizce bunun olmasını önlermi? Teşekkürler şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bende çok fazla kıl dönmesi olurdu, Philips Lumea yı kullandıktan sonra tüy kalmadığı için problem ortadan kalktı, kalanlar da çok ince olduğu için sanırım deri altında kalmıyorlar. Benim size tavsiyem Lumea satan bir yerde test atışı yaptırıp 10-15 gün beklemeniz olacak. Eğer tüyler dökülüyorsa bence ürünü düşünebilirsiniz.

      Sil
  56. Merhaba, öncelikle yazınız için çok teşekkür ederim çok yararlı olmuş. Ben de 2 ay kadar önce rowentanın ıpl cihazını aldım.İşime yaradı yaramasına, ciddi anlamda azalma oldu ama bugün atış yaparken bacağımdaki ben üstüne geldi ve inanılmaz acıdı ayrıca bende biraz kabarma oldu. Sizce korkulacak bir şey mi siz hiç böyle bir şeyle karşılaştınız mı? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Lazer ışığını ben çok koyu olduğu için daha çok absorbe ettiğinden canınız yanmıştır diye tahmin ediyorum. Ben olan bölgelerden uzak tutmakta fayda var. Benim çok fazla benim olmadığı için rast gelmedim, ya da hatırlayamıyorum böyle bir durum yaşadım mı :(

      Sil
  57. Merhaba her soruya cevap vermeniz harika şimdiden teşekkür ederim 15 günde bir koltuk altı tüm bacak ve genital bölgede lumea kullandım normalde hep epilasyon kullanıyordum önce jilet sonra lumea kullandım şimdilik bi dökülme vs görmedim bi arkadaşım jilet kuvvetlendiriyor onun yerine traş makinası kullan dedi siz ne dersiniz ben bişeyleri yanlışmı yapıyorum acaba 4/5 günde hemen sert çıkmaya başladı kıllar 15 gün beklemek canımı sıkıyor zamanla düzene girermi çok uzun oldu ama kusura bakmayın��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Jiletle aldığınız için tüylerin sert çıkması normaldir. Kıl kökten uzadıkça jiletle kesilen kıl yüzeye çıkmaya başlayınca siz dokundukça sert gelecektir size. 15 günde kıl ancak uzuyor, bence biraz sabredin ;) Ben jiletin bir zararını görmedim şimdiye kadar açıkçası..

      Sil
  58. Iyi günler, bende philips lumea ipl sc1999 aldım, acaba philipsin ürünleri için yedek ampül satılıyomu ? Internette biraz araștırdım ama hiç olduğuna dair bir șey bulamadım.

    YanıtlaSil
  59. Yüzdeki tüyler kaç ayda bitti

    YanıtlaSil