20 Aralık 2016 Salı

Kalıcı oje yaptıralım mı?

Kalıcı ojeyi çok duymuştum ama yaptırma fırsatım olmamıştı. En son manikür yaptırdığımda, hiçbir araştırma yapmadan kalıcı ojeyi denemeye karar verdim.  Sonuçta tırnak dipten uzadıkça istediği kadar tırnakların ucu güzel olsun bir işe yaramaz düşüncesindeydim ama yine de bir şans vermek istedim.

Kalıcı oje - birinci hafta sonu

Kalıcı ojeyi yaptırırken evde kullandıklarımızdan farklı ojeler kullanılıyor ve her kat için ultraviyole ışıkta tırnaklarınızı bekletiyorsunuz. 20-25 dakikada işlem bitiyor. Tabi bir de normal oje sürdürmenin 4-5 katı para ödüyorsunuz kalıcı oje için.

Kalıcı ojeyi denemiş birisi olarak ilk yorumum önyargımda çok da haksız çıkmamış olmam açıkçası. French oje sürdürmüştüm kalıcı oje olarak, ojeyi sürdürdüğüm ilk günlerde tırnaklarımın ucunun bozulmaması ve ışıl ışıl durması çok hoşuma gitti. 5-6 gün kalıcı oje görünümünde bozulma olmadı fakat tırnak uzamaya başladığı için dipleri hafif açıldı ve french oje olması nedeniyle tırnakların uzamasıyla tırnak uçlarında da çirkin görüntü oluştu.

Kalıcı oje 12. gün
Kalıcı ojeyi sürdürdükten 10 gün sonra dipleri çirkin olduğu için parlatıcı sürdüm idare etmek adına ve 12. gününde de ojeyi çıkardım.

Kalıcı ojeyi çıkarmak için asetonlu pamuğu tırnağınızın üzerine koyup alüminyum folyo ile tırnağınızı sarıp 10 dakika bekletmeniz gerekiyor. 10 dakika geçtikten sonra tırnağın yüzeyi kabarıyor ve ojeyi pamukla silebiliyorsunuz. Tırnaklarımın yüzeyinin parlaklığı gitmişti sanki incelmiş gibiydi. Hindistan cevizi yağı sürüp bekledim, eski halini alması için birkaç gün geçmesini gerekecek sanırım.

Asetonla beklettikten sonra oje yüzeyde kabarıyor
Bir daha kalıcı oje yaptırır mıyım? Yaptırmam. Hem çok fazla para verip hem de tırnağımın yüzeyinin zarar görmesi karşılığında sadece 2 kere oje çıkarıp sürmemiş oldum. Bence gerek yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder