25 Kasım 2015 Çarşamba

Muhteşem Güzellik : sıradan olmayan birşeyler izlemek isterseniz


 The Great Beauty - Muhteşem Güzellik filmini şuanda TV'de gördüm ve izlemekten yine kendimi alamıyorum. Daha önce 2 defa daha seyretmiştim. Bu film 2014 - Yabancı Dilde Film Oscar'ı almış bir film. Daha birçok ödül. Belirtmek gerek festival filmi. Sırf unutmamak adına kendime not etmek üzere yazmak istedim. Paolo Sorrentino yönetmiş ve başrolde Toni Sevillo var. Harika bir italyan filmi.

Hayata eleştirel ve derin bir bakış açısıyla yaklaşan bir film. Roma'nın bütün güzelliği gözler önünde, filmde yer alan karakterler çok özenli seçilmiş.. Müzikler yumuşak, sarıp sarmalıyor. Muhteşem uyum var filmde... Kafamı dinlemek istiyorum, dalıp gitmek istiyorum diyorsanız kendinize vakit ayırın ve sakince bu filmi izleyin.


Filmden bir sahne
Film hakkında yorum yazmak güç. Bu film doldurulduğu kabın şeklini alan bir akışkan gibi adeta. Siz nasıl yaklaşıp neresinden yakalarsanız o keyfi alırsınız. Ya da nefret edebilirsiniz, bu film odaklanma gerektiren bir film, sıradan bir film değil. 

Ben bu filmde her bir sahnede klasik bir rönesans eserinden modern sanata geniş bir yelpazede ayrı ayrı kareler yakaladım ve inanılmaz keyif aldım.

Sorgulamayı seviyorsanız, iyi bir gözlemciyseniz ve hayatın anlamı arayışında yeni bir soluk daha edinmek isterseniz tavsiye ederim. Değerli bir eser!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder