3 Kasım 2015 Salı

Kiehl's Ultra Facial Cream yorumum

Kiehl's'in birçok ürününü kullandım. Genel olarak beklentilerimi karşılamadı. Kiehl's mağazaları oldukça şık bir konsepte sahip ve ilgi çekici. Konseptin yarattığı hava eczane tadında olduğu için insanda güven hissi yaratıyor. Ayrca çalışanları da çoğu mağazasında oldukça ilgili.

Vaadleri ile uyuşmayan bir kremdi benim için
Kiehl'sin fiyatları da aynı standarta sahip markalar ile karşılaştırıldığında makul sayılabilir. Kiehl's ürünlerinden Ultra Facial Cream çok iddialı reklamlarının döndüğü sırada iyi bir nemlendiriciye ihtiyaç duymamdan dolayı dikkatimi çekti ve satın aldım. Her gün kullandığım bir kremdi diyemeyeceğim fakat iddia edildiği gibi 24 saat nemlendirme konusunda benim cildimde işe yaramadı.

Çok fazla iddialı olmak bazen işe yararken bazen de beklentiyi artırdığı için memnuniyetsizlik de yaratabiliyor. Bu krem doku olarak oldukça güzel bir krem sürdüğünüz anda da cildinizde bir rahatlama oluyor fakat hafif yağlı krem gibi hissettiriyor. Benim cildim karma bir cilt, burun çevrem ve T bölgemde yağlılık hissini daha çok hissettim. Bu yağlı krem dokusu 24 saat vaadi için gerekli bir durum mu bilemiyorum fakat bu vaad de gerçekleşmeyince Kiehl's Ultra Facial Cream kullananı olarak yorumum negatif oldu ve krem bitince tekrar almadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder